internetknullaren

Det är jag som är internetknullaren.

Tuesday, April 04, 2006

first post!

Hej! Det är jag som är internetknullaren och om mig och mina äventyr ska man kunna läsa i den här bloggen. Redan nu vill jag klargöra ett par saker; jag har två ambitioner med den här bloggen:

1. Detta ska bli den kändaste och mest omtalade indiebloggen
2. Va fan jag kom inte på en tvåa men jag ville verkligen ha en lista

Nu ska jag oavsett höga ambitioner sova och så får jag berätta mer om internetknullandets ädla konst vid ett annat tillfälle.

2 Comments:

At 11:46 AM, Anonymous Anonymous said...

*skrattar* Jag väntar med spänd förväntan på att få ta del av dina äventyr.

Oavsett hur listan kommer att se ut så är jag aspirant till första eller andra plats. Jag skulle kunna acceptera en tredjeplats, även om det skulle kännas som ett mindre misslyckande

 
At 11:48 AM, Anonymous Anonymous said...

*skrattar* Jag väntar med spänd förväntan på att få ta del av dina äventyr.

Oavsett hur listan kommer att se ut så är jag aspirant till första eller andra plats. Jag skulle kunna acceptera en tredjeplats, även om det skulle kännas som ett mindre misslyckande :-)

 

Post a Comment

<< Home