internetknullaren

Det är jag som är internetknullaren.

Friday, April 07, 2006

Återfall

jag fick precis ett groteskt återfall, jag känner mig oerhört sorgsen och jag saknar henne. Det är inte bara saknaden av henne, det är känslan av att vara ensam, att inte ha någon, att vara lämnad och övergiven, värdelös. Samtidigt; detta är drivkraften till internetknullande, det är det här som är skälet till att ragga upp tjej efter tjej på internet - att jag ska träffa min juliette, min claudia chauchat, min lottie,min Gilberte.... uhm... det där var ju ovanligt tragiskt att jag precis rabblar upp den ena olyckliga kärlekshistorien efter den andra. I själva verket så är internetraggandet bara ett sätt att döva saknaden och ensamheten och känslan av att vara så oerhört liten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home