internetknullaren

Det är jag som är internetknullaren.

Tuesday, May 23, 2006

uppdateringar

Hej igen!

jag förstår att ni har väntat oroligt - Ni kan vara lugna, jag är tillbaka! Nej, jag har inte lappat ihop min relation med mitt ex, nej jag har inte träffat den stora kärleken, nej jag har inte [insert din största oro] - jag har helt enkelt bara varit upptagen med att internetknulla!

Jag har alltså en hel massa att berätta om, men ack så lite tid. Jag lovar dock att jag ska uppdatera bättre och oftare, intressantare och roligare, snuskigare och.... ja, vad du än vill, you got it!

Nu ska jag dock genast ge mig iväg för en dos fysisk träning. Livet som internetknullare ställer större krav på fysisk aktivitet och då får man ju offra sig för konsten. Om jag inte bryter några viktiga lemmar så kommer jag försöka uppdatera redan senare i kväll.

tills dess trevligt internettande,

er hjälte, INTERNETKNULLAREN

0 Comments:

Post a Comment

<< Home