internetknullaren

Det är jag som är internetknullaren.

Tuesday, May 23, 2006

filmtajm

Jag hade verkligen tänkt att blogga och jag hade ett par olika uppslag, antingen kunde jag berätta om min senaste erövring, mina planerade erövringar eller påbörja min skola i internetknullande (den kommer att vara i flera delar och jag har ganska klart för mig hur den ska se ut) - men så fick jag för mig att se på film istället The constant gardner blev det. Inte alls dum.

Men i väntan på att jag uppdaterar härnäst bjuder jag på en annan blog som jag uppskattar - den handlar om en tjej (eh handlar om? det är en tjej som skriver den som..) som arbetar med telefonsex. http://phonephucker.blogspot.com/

Och det här blev ju faktiskt en post trots allt. Ni ser, Jag uppdaterar ju ofta, flera gånger om dagen ibland!

2 Comments:

At 2:05 PM, Blogger Tanja Suhinina said...

Tack! =)

 
At 1:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Du vet väl att hon givit ut en bok nu också, va? Den heter Phonephucker, precis som bloggen. Man kan läsa ur den på http://svenskbok.se/2007/10/11/phonephucker/

 

Post a Comment

<< Home