internetknullaren

Det är jag som är internetknullaren.

Wednesday, May 24, 2006

Erövring 1

Nu ska jag, ytterst kort, berätta om min senaste erövring. Tyvärr blir det rätt detaljlöst då de allra bästa och roligaste detaljerna (som samtidigt är de mest sorgliga) är av den karaktären att det skulle riskera att lämna ut en oskyldig. I detta fall erövring 1. Erövring 1 träffade jag på ett community, ett av de lite mer obskyra (nej, inte helgon, helgon är ju mainstream om något.) och det tog inte alls lång tid innan jag fick henne att sätta sig på ett tåg för att umgås med mig en helg. Vi hade vilt sex, och jag måste säga att det överträffade mina förväntningar. Hon var inte alls den hämmade kulturvetaren jag normalt hamnar i säng med, utan gav sig hän på ett sätt som nästan alltid är lika överraskande som uppskattat.

Jag tror att hon fattade tycke för mig, något som alltid är en risk, och jag har lite svårt att förstå hur jag ska avsluta relationen. För avslutas ska den. Hon är rätt trevlig, inte helt obekväm att umgås med och bra i sängen. Men thats it. Hon tråkar ut mig, och hon har en sån där anklagande blick när man inte ägnar all uppmärksamhet åt henne. Well. Vi har precis haft en tredje helg tillsammans, och nu får det vara finito. Jag har svårt att tro att det kommer som en överraskning för henne.


Det här var ju en rätt trist post, men det gick verkligen inte att skriva om det här utan att nämna detaljer som är onämnbara. haha. Excuses.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home